تجربه عشق
واقعیتهایی متفاوت از عشق

ای رئیس دولت نجد و حجاز / ای ندانسته حقیقت از مجاز / شرط مهمانداری و رسم صفا / قاعده احسان و آئین وفا / در عرب گردن زدن یا کشتن است / در میان خاک و خون آغشتن است؟/ بر شما طالب مگر مهمان نبود / زائر آن کعبة ایمان نبود؟ / شیعه بود، اما بدین کافر نبود / منکر قرآن و پیغمبر نبود / تدخلن المسجد ان شاء آمنین / نیست این آیت ز قرآن مبین؟




تاریخ: دو شنبه 6 مهر 1394برچسب:آل سعود,عربستان,حادثه منا,عید قربان,منا,
ارسال توسط فرزین

در ماجراهای پلیسی، کلاهبرداری معروفی وجود دارد که طی آن، فردی به نام”ویکتور لوستیگ” خود را به عنوان یکی از مدیران دولتی معرفی کرده و برج ایفل را به یک تاجر آهن فروخته بود. اما خریدار نتوانست پیچ و مهره های برج ایفل را باز کند و برج را ببرد چون هنگامی که کارگرها خواستند وارد محوطه بشوند و برج را تخریب کنند، مأموران جلویشان را گرفتند و پرده بر افتاد… اما در ایران، از دکل نفتی گرفته تا برج مراقبت فرودگاه را فروختند و بردند!

عصر ایران – بعد از روی کار آمدن دولت یازدهم، عصر ایران در مطلبی تحت عنوان “دولت روحانی کمیته بررسی غارت ملی تشکیل دهد” از رئیس جمهور خواست برای بررسی آنچه در طول ۸ سال بر سر منابع مالی کشور آمده است، کمیته ویژه ای تشکیل دهد.
این پیشنهاد، هر چند از سوی کاربران مورد استقبال قرار گرفت ولی دولت روی خوش بدان نشان نداد.

 

در دو سال گذشته، کمتر روزی بوده است که خبری از فساد مالی گسترده در دولت قبل افشا نشود. فساد ۱۲ هزار میلیارد تومانی در یک پروژه راه آهن، وجود افراد متعددی مانند بابک زنجانی در مجموعه نفت که به بهانه دور زدن تحریم ها، نفت کشور را بردند و فروختند و پولش را ندادند، واگذاری های خارج از ضوابط شرکت ها و ساختمان های دولتی به افراد خاص با قیمت های نازل، گرفتن وام های کلان بانکی بدون ضمانت های لازم و بازنگرداندن آنها ، تخصیص ارز دولتی دارو به واردات خودروهای و … همه و همه تنها نمونه هایی از فساد فراگیری است که کشور را فراگرفت و هزاران میلیارد تومان از سرمایه مردم ایران به جیب عده ای خاص رفت و طبقه ای جدید در کشور ایجاد شد که  با پول مردم یک شبه ، راه صد ساله که نه، راه هزار ساله رفتند!

به عنوان مثال در یکی از همین واگذاری ها ، یکی از بزرگ ترین پتروشیمی های کشور را که در سطح جهانی شناخته شده است و چندین هزار میلیارد تومان ارزش دارد را به قیمت عجیب و غریب ۱۰۰ میلیارد تومان به یک شرکت خاص فروختند و تازه ، آن ۱۰۰ میلیارد تومان را به طور اقساط دریافت کردند(!) و بدین ترتیب “دوستان” با پرداخت ۳۰ میلیارد تومان قسط اول ، صاحب این ثروت افسانه ای که متعلق به مردم ایران است، شدند. ۳۰ میلیارد تومان ، قیمت یک پنت هاوس مجلل در شمال تهران است ولی با این پول، یکی از بزرگ ترین پتروشیمی های ایران و منطقه را از مردم ایران گرفتند و به دوستان خودشان دادند! (عصر ایران در حال تهیه گزارشی در این باره است و به زودی آن را منتشر می کند).

دزدی ها، معمولاً به صورت پنهانی صورت می گیرند اما آنچنان قبح غارت ریخته شده بود که آشکارا می بردند و می خوردند و خیال شان هم آسوده بود و کار بدانجا رسید که حتی یک دکل نفتی هم از بیخ و بن ناپدید شد! 

در ماجراهای پلیسی، کلاهبرداری معروفی وجود دارد که طی آن، فردی به نام”ویکتور لوستیگ” خود را به عنوان یکی از مدیران دولتی معرفی کرده و برج ایفل را به یک تاجر آهن فروخته بود. اما خریدار نتوانست پیچ و مهره های برج ایفل را باز کند و برج را ببرد چون هنگامی که کارگرها خواستند وارد محوطه بشوند و برج را تخریب کنند، مأموران جلویشان را گرفتند و پرده بر افتاد.(+شرح ماجرا)

اما در ایران، یک دکل نفتی مورد کلاهبرداری رسمی قرار گرفت و بر خلاف برج ایفل، این بار کل دکل را بردند و الان از آن دکل ۷۸ میلیون دلاری خبری نیست! اگر این غارت ملی نیست پس چیست؟! 

اکنون خبر جالب و البته دردناک دیگری رسیده است. بعد از دکل، “برج مراقبت” و “باند یک فرودگاه” را هم فروخته اند و زمین های آن را به یک دهم قیمت به دوستان داده اند. آن طور که مدیرعامل پیشین منطقه آزاد قشم گفته «بنچاق سندهای زمین‌های همسایگانی که آن‌سوی خیابان فرودگاه قدیم قشم زندگی می‌کنند، نشان می‌دهد در همان تاریخ، آنها زمین‌هایشان را بین ٨٠٠ تا یک‌میلیون‌تومان فروخته‌اند. اما زمین فرودگاه را به متری ٨٠ هزارتومان یعنی یک‌دهم قیمت واقعی فروخته‌اند».

بی تردید می توان گفت که در آن سال ها، غارت وسیعی صورت گرفته است و مردم به عنوان مال باختگان بزرگ این غارتگری ها ، حق دارند از دولتمردان بخواهند کمیته ای برای بررسی تمام واگذاری ها و معاملات کلان دولت قبل شکل دهند و با همکاری قوه قضائیه که اعلام کرده است عزم برای مبارزه با فساد جزم است، آنچه از جیب ملت به غارت رفته را بازگردانند.

امام علی(ع)، بعد از آن که به حکومت رسیدند، فرمودند: آنچه از بیت المال به غارت رفته را بازمی گردانم ولو آن که آن اموال را مهر زنان شان کرده باشند.

اینک آیا زمان آن نرسیده است که به این آموزه شهید عدالت، جامه عمل پوشانده شود؟




ارسال توسط فرزین
ارسال توسط فرزین
وزیر خارجه ایران و مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا دقایقی قبل متن بیانیه پایانی مذاکرات لوزان را قرائت کردند.
ظریف و موگرینی بیانیه لوزان را قرائت کردند + فیلم "محمدجواد ظریف" وزیر خارجه ایران و "فدریکا موگرینی" مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا دقایقی قبل متن بیانیه پایانی مذاکرات لوزان را قرائت کردند.
 
متن این بیانیه به شرح ذیل است: 
 
ما، وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و نماینده عالی اتحادیه اروپا، همراه با وزرای خارجه 3 کشور اروپایی به اضافه 3 (چین، فرانسه، آلمان، فدراسیون روسیه، آمریکا، بریتانیا و ایالات متحده) از ششم تا سیزدهم فروردین 1394 در سوئیس دیدار نمودیم.
 
همانطور که در آذرماه 1392 توافق کرده بودیم، ما به این منظور در اینجا گرد هم آمدیم تا راه حل هایی به منظور دستیابی به حل و فصل جامعی که ماهیت صرفا صلح آمیز برنامه هسته ای ایران را تضمین نموده و کلیه تحریم ها را به صورت کامل لغو نماید، پیدا کنیم.
 
امروز ما یک گام تعیین کننده برداشتیم: ما به راه حل هایی در مورد مولفه های مهم برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) دست یافتیم. این امر مدیون عزم سیاسی، حسن نیت و تلاش جدی همه طرف ها بوده است. اجازه فرمائید از همه هیات های نمایندگی به خاطر تلاش های خستگی ناپذیرشان تقدیر نماییم.
 
تصمیم امروز ما که مبانی مورد توافق برای متن نهایی برجام را پایه ریزی می کند بسیار مهم است. اکنون می توانیم مجددا نگارش متن توافق نهایی و ضمایم آن را با بهره گرفتن از راه حل هایی که در این چند روز به آنها دست یافته ایم، شروع کنیم.
 
همچنان که ایران برنامه صلح آمیز هسته ای خود را دنبال می کند، سطح و ظرفیت غنی سازی و میزان ذخایر ایران برای دوره های زمانی مشخص، محدود خواهد شد و نطنز تنها مرکز غنی سازی ایران خواهد بود. تحقیق و توسعه غنی سازی در ایران بر روی ماشین های سانتریفیوژ بر اساس یک جدول زمانی و سطح توافق شده، انجام خواهد شد.
 
فوردو از یک سایت غنی سازی به یک مرکز هسته ای، فیزیک و فن آوری تبدیل خواهد گردید. در این مرکز همکاری بین المللی در حوزه های تحقیق و توسعه ی مورد توافق مورد تشویق قرار خواهد گرفت. مواد شکافت پذیر در فوردو نخواهد بود.
 
رآکتور تحقیقاتی پیشرفته آب سنگین در اراک با همکاری مشترک بین المللی بازطراحی و نوسازی خواهد شد به گونه ای که پلوتونیوم با قابلیت تسلیحاتی در آن تولید نگردد. بازفرآوری صورت نخواهد گرفت و سوخت مصرف شده صادر خواهد گردید.
 
مجموعه تدابیری برای نظارت بر اجرای مفاد برجام شامل کد اصلاحی 3.1 و اجرای داوطلبانه پروتکل الحاقی مورد توافق واقع شده است. ادامه را در ادامه مطلب بخوانید. . . . .


ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 14 فروردين 1394برچسب:1+5, انرژی هسته ای,مذاکرات لوزان,لوزان,ظریف,
ارسال توسط فرزین

 

 

درود بر مردان این سرزمین

مردانی همچون حاج قاسم سلیمانی که با تکفیری های داعش شجاعانه میجنگد.

 




تاریخ: چهار شنبه 20 اسفند 1393برچسب:حاج قاسم سلیمانی,سردار سلیمانی,
ارسال توسط فرزین

خدایا به داد قشر مظلوم سرباز برس...!!!

آهای مسئولین مملکت به سربازان ظلم نکنید!!!

آیا این انصافه که سربازی که 24 ساعت در اختیار نظام هست فقط ماهی 70 هزار تومان حقوق بگیره؟؟؟؟

آیا خودتون با 70 هزار تومان میتونید حتی دو روز زندگی کنید؟؟؟فقط دو روز!!!!!

با این 70 هزار تومان حتی هزینه ده روز کرایه درون شهری هم نمیشه

به داد سربازان برسید....

 




تاریخ: چهار شنبه 25 تير 1393برچسب:سرباز,سر-باز,خدمت سربازی,بداد سربازان برسید,
ارسال توسط فرزین

جدیدا شنیده میشه که قرار قسمتی از خاک هرمزگان را به استانهای کرمان و شیراز ببخشند تا این دو استان هم به دریا متصل شوند. ما مردم خاک پاک جنوب به شدت با این امر مخالف هستیم و از مسئولین استانی و کشوری میخواهیم که از این امر جلوگیری نمایند و به این شایعات پایان دهند. درست است که مردم هرمزگان مردمی محروم و مظلوم هستند اما همچین ظلمی را تحمل نمیکنند و نمیپذیرند که استانشان به دیگر استانها بخشیده شود،فقط بخاطر اینکه آن استانها لابی و نفوذ بالایی در مجلس دارند.کاش نمایندگان هرمزگان هم لیاقت این مردم خونگرم را داشته باشند و قدر فرصتی که این ساحل نشینان در اختیارشان را گذاشته اند را بدانند.




ارسال توسط فرزین

روحانی مچکریم

بنده به عنوان یک ایرانی و یک دهه شصتی از آقای روحانی بخاطر اعتدالشان در سخن و رفتار در نیویورک متشکرم و امیدوارم که این اعتدال برای اعتلای ایران در جهان ادامه داشته باشه.

اما به شدت از رفتار گروهی که خود را ایرانی و دانشجو میدانند اما به رییس جمهور منتخب این مملکت ، فقط بخاطر 15 دقیقه مکالمه با اوباما توهین میکنند و به سویش کفش روانه میکنند (لازم به ذکر هست که همین پرتاب کفش یکی از روشهای اعتراضی و وارداتی از غرب میباشد) ،متحیر و متاسفم. افرادی که افراطی هستند و همین گونه افراد بودند که در هشت ساله گذشته باعث شدند وضعیت معیشت ما ایرانی ها بدین گونه نابسامان و دردناک بشود.آیا این اعتراضات و توهینات فقط به صرف گفتگوی 15 دقیقه ای با اوباما درست است؟حال آنکه این گفتگو در جهت منافع ایران و ایرانی انجام شده و در آن بر حقوق مسلم ایران در زمینه هسته ای تاکید شده است.آیا بجای تشکر از روحانی که برای رفع تحریم ها تن به این گفتگو آنهم از موضع قدرت داده است ،باید به او توهین شود؟ بنظر من افرادی که در فرودگاه به رییس جمهور توهین کردند دانشجو نیستند.بلکه عده ای اراذل اوباش و آدمهای افراطی و بی فرهنگ هستند که حتی نحوه اعتراض را هم نمیدانند.چه عیبی دارد اگر دشمنی ها کنار برود و به جای آن صلح برقرار شود؟ حتی با آمریکا. آیا اگر در زمان های گذشته روسای جمهور پیشین آمریکا حالتی خصمانه در برابر ایران داشته اند، ما باید تا قیامت با آنها دشمنی کنیم و شعار مرگ بر آمریکا سر دهیم؟آیا منطق و تمدن ایرانی و اسلامی ما چنین چیزی را میپذیرد؟و اگر اینگونه باید باشد ،پس چرا ما با عراقی که هشت سال مردم ما را به خاک و خون کشید،دست دوستی داده ایم و آنرا کشور برادر خطاب میکنیم؟پس چرا با روسیه متحد هستیم؟در پایان امیدوارم آقای روحانی و تیم ایشان با قدرت به کارشان ادامه دهند و تحت تاثیر عده ای افراطی قرار نگیرند.




ارسال توسط فرزین

 «بسم الله الرحمن الرحیم

حضور محترم مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله العظمی آقای خامنه‌ای مدظله‌العالی

با عرض سلام و ارادت کامل؛

همان روزی که تأئید امام بر رهبری حضرتعالی را از زبان ایشان شنیدم و همواره آن نظریه را در مواقع لازم بیان کرده‌ام تأئید صلاحیت برادر آقای هاشمی را هم شنیدم زیرا امام بعد از نام جنابعالی نام ایشان را هم ذکر کردند. خوشبختانه و به حق حضرتعالی مورد رأی خبرگان قرار گرفتید، لذا لزومی نمی‌دیدم تا ذکری در این مورد از ایشان به میان آورم. اما متاسفانه امروز که می‌بینم شورای نگهبان دست به رد صلاحیت ایشان برای ریاست جمهوری زده است، خواهرانه تذکر می‌دهم که این کار هیچ معنایی جز فاصله انداختن بین دو یار امام و بی‌توجهی به شوق و اقبالی که مردم کوچه و خیابان به نظام و انتخابات پیدا کرده است ندارد. من مدعی نیستم که آقای هاشمی امروزی همان فرد دیروزی است زیرا این تغییرات در تک تک مردم در گذر زمان رخ داده است «وَمَا أُبَرِّیءُ نَفْسِی إِنَّ النَّفْسَ لأَمَّارَةٌ بِالسُّوءِ» اما جدا شدن تدریجی شما از هم بزرگترین لطمه‌ای است که به انقلاب و نظام وارد می‌شود چنانچه امام همیشه می‌فرمودند: این دو وقتی با هم باشند خوبند. خواهشمند است در این امر مهم دخالت فرمائید و نگذارید که یک حرکت همه تلاشها را خراب کند و نشان دهید که چرا امام می‌فرمود: «ولایت فقیه برای آن است که نگذارد هرکس هر کاری دلش می‌خواهد بکند و ولایت فقیه می‌خواهد جلوی دیکتاتوری را بگیرد». خواهش می‌کنم فلسفه وجودی ولایت مطلقه فقیه را یکبار دیگر عینیت ببخشید. اطمینان دارم که این درخواست زبان حال بسیاری از دلسوزان نظام است که نگران وضع ایران اسلامی هستند و دلشان برای شنیدن طنین وحدت و همدلی در این کشور می‌تپد.

ارادتمند 92/2/31

زهرا مصطفوی»

 



ارسال توسط فرزین

 بسم الله الرحمن الرحیم

رهبر گرامی، آیت الله خامنه ای دامت بر کاته

با اهداء سلام،در خصوص رد صلاحیت آیت الله هاشمی رفسنجانی برای انتخابات ریاست جمهوری توسط شورای نگهبان، به عرض می رساند این رد صلاحیت که با دو دلیل ناموجه ناتوانی جسمی و نقش داشتن در فتنه سال 88 انجام شده است آسیب جدی به انتخابات آینده وارد خواهد کرد و حماسه سیاسی مورد نظر جناب عالی را محقق نخواهد ساخت.حدس قوی دارم که اگر امام خمینی هم، به فرض حیات، با نام مستعار در انتخابات شرکت می کردند صلاحیت شان رد می شد چون ایشان هم گاهی انتقاداتی داشتند.

مستحضر هستید که با ورود جناب آقای هاشمی به صحنه انتخابات چه شور و شوقی در میان مردم و چه امیدی در دل آنان به اصلاح امور و پیشرفت سریعتر کشور پیدا شد و با رد صلاحیت ایشان طبعا آن شور و شوق و آن امید از بین رفت.

پیشنهاد می کنم با حکم حکومتی در تایید صلاحیت ایشان زمینه تحقق حماسه سیاسی مورد نظرآن رهبر عزیز را فراهم آورید و محذور احتمالی لزوم اقدام مشابه در باره آقای مشایی موجه به نظر نمی رسد زیرا قیاس این دو با هم قیاس مع الفارق است و رد صلاحیت به دلیل داشتن گرایش های فکری غیر اسلامی کار درستی است اما رد صلاحیت به دلیل منتقد بودن کار نادرستی است. اولی مشمول حکم حکومتی نمی شود و دومی مشمول می شود. برای جنابعالی آرزوی سلامت و توفیق بیشتر دارم.

والسلام 3/1/ 92
علی مطهری




تاریخ: چهار شنبه 1 خرداد 1392برچسب:نامه علی مطهری به رهبر,,
ارسال توسط فرزین

 خودتان قضاوت کنید : به نظر من که واقعا خجالت داره

استاد عزت الله انتظامی در نامه ای تلاش هایش برای ثبت بنیاد فرهنگی و هنری و فریب خوردنش و چگونگی حضورش در وزارت کشور هنگام ثبت نام یکی از کاندیداها شرح داد.

 

متن کامل نامه به شرح ذیل است:

 

پروردگارا کمک کن بتوانم حرف دلم را بزنم...

برای مردم سرزمینم...

 

من عزت الله انتظامی هستم

شنبه 21 اردیبهشت ماه 1392 ساعت 3 بعدازظهر بود که از دفتر ریاست جمهوری به من اطلاع دادند « آماده باشید ماشین می آید دنبالتان». خوشحال شدم. ماه ها برای ثبت بنیاد دویده بودم. چند روز قبل از مراسمِ اعطا نشانِ درجه یک هنری در بهمن ماه 1391 (که به علت بیماری نتوانستم در مراسم شرکت کنم) ما چند هنرمند منتخب را به دفتر ریاست جمهوری ..... (ادامه را در ادامه مطلب بخوانید)

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط فرزین

 اگه میتونی از خودت برای این مردم مایه بذاری بیا و قدرت رو در دست بگیر. اما اگه میخوای مردم واسه تو مایه بذارن و تپل ترت کنن. نیومدنت بسی بهتر از اومدنت هست.

 

 




تاریخ: شنبه 21 ارديبهشت 1392برچسب:بچه های کار,ایران,دولت,مردم ایران,
ارسال توسط فرزین

 نمیدونم از کجا شروع کنم از چی بگم اصلا؛ از کدوم درد ما ایرانیها بگم.البته اونایی که توی رفاهن خوشبحالشون.

اما واقعا مسئولین ما خجالت نمیکشن؟ شرم نمیکنن؟ واقعا زشت نیست که کشوری با این همه ثروت با این همه نفت و گاز و انواع معدن مس و طلا و کورم و آهن و .... کشوری که چهار فصله.کشوری که از دو طرف به دریا وصله .کشوری که توی خاکش هر چیزی رشد میکنه. کشوری با این همه تمدن و فرهنگ .با این همه اسطوره و نابغه.واقعا زشت نیست که وضعیت مردمش اینچنین باشه؟؟؟شما بعضی کشورای عربی رو ببینید ،همین قطر وامارات که اندازه استان هرمزگان ما هم نمیشن؛جز نفت و گاز چی دارن؟حتی آب خوردن و کشاورزی هم ندارن.اما وضعشون رو ببینید.

زشت نیست که گرونی کمر مردم رو شکسته. مسئولین رده بالای مملکت شما خوابید یا خودتون رو زدید به خواب؟؟ اصلا شما میاید بین مردم ببینید چه خبره؟ شما واسه خونتون خرید میکنین؟ روغن وبرنج و گوشت میخرید؟ یا اینکه شب تا شب میان یخچالتون رو پر میکنن بدون اینکه حتی بفهمید قیمت چیزی که میخورید چقدره؟؟ اگر میدونید و هیچ کار نمیکنید که وای بر شما. اما اگه میدونید و نمیتونید کاری کنید پس چرا از قدرت کنار نمیرید؟ چرا اون دنیای خودتون رو خراب میکنید؟ میدونید چقدر کار سنگین و خطرناکیه ریاست بر ملت؟ امیدوارم همیشه خدا رو در ذهن داشته باشید و بدونید شمایی که مسئولیتی الان داره هیچ فرقی با من نمیکنی تو آدمی منم آدمم. تازه اگه تو مسئولیتی داری یادت باشه که همین ما مردم خس و خاشاک که به چشمتون نمیاد بهت سپردیم مسئولیت رو.یادت باشه ما مردم ولی نعمتهای شما هستیم نه شما ولی نعمت ما. نمیگم تا حالا کاری نکردید چرا انجام دادید نسبت به پهناوری کشورمون کارهای زیادی انجام شده.اما مطمئنم اینها حتی یک دهم کارهایی هم نیست که میشد انجام داد و انجام نشده.کاش ما هم میدونستیم ثروت ما ایرانیها کجا میره؟؟ مسئولین محترم خواهش میکنم یکم از منافع خودتون بزنین و به منافع مردم فکر کنید به فکر آسایش مردم باشید.مردمی که با این همه مشکلات و بی عدالتی ،با صبر هنوز هم به نظام و دینشون پایبند هستند لیاقتشون بیشتر از ایناست بخدا.شمایی که مردم رو تشویق میکنید به زادو ولد بیشتر. آیا بسترش رو هم آماده کردید؟ میدونید الان جهیزیه یه دختر چقدر در میاد؟ میدونید اگه یه پسر بخواد ازدواج کنه چقدر باید هزینه کنه ؟؟؟ البته واسه شما که جدا از حقوقای میلیونیتون کلی درآمد دیگه هم دارین این رقما چیزی نیست.اما بخدا واسه ما که کل حقوقمون 700 تومن هم نمیشه اندازه کار کردن ده ساله.تازه اگه قیمتها ثابت بمونه. مسئولین محترم (از همون بالاش گرفته تا پایین) لطفا به داد مردم برسید.بخدا اون دنیایی هم هست. 

در پایان امیدوارم به بنده که حرف دل خودم و بسیاری دیگر رو زدم انگی زده نشه و فردا روزی سر از ناکجا آباد در نیارم.

والسلام

یا حق

 




تاریخ: جمعه 13 ارديبهشت 1392برچسب:به داد مردم برسید,گرونی,ایران,,
ارسال توسط فرزین

روی سخن من با آقای احمدی نژاد رییس دولت هست

من میخوام همینجا از آقای احمدی نژاد اقتصاد دان بزرگ کشور و وزیر اقتصادشون بابت این 8 سالی که حسابی زحمت کشیدند و اقتصاد کشور رو پویا کردند تشکر کنم واقعا دستشون درد نکنه.ما که از خوشی داریم میمیریم. ماشاله انقدر کالا و اجناس ارزون هست و درآمدها بالا ،که نمیدونم با پولی که اضافه میاریم چکار کنیم. فک کنم تو دوره هیچ رییس جمهوری اینقدر جا برای پیشرفت کشور و جوانان نبود.الان دگه ما کلمه ای بنام بیکاری و تورم رو اصلا نمیشناسیم.الان ما با خیال راحت میتونیم زندگی تشکیل بدیم و ازدواج کنیم و بریم سر هرکاری که عشقمون بکشه و هر ماشینی هم که بخوایم بخریم (از بس که ماشین ها ارزونند تازه من میخوام دو تا بخرم).

خلاصه بازم تشکر از تمام وعده هایی که زمان انتخابات دادین.اما من ملتمسانه خواهشی از شما دارم . جناب دکتر احمدی نژاد ، اقتصاد دان برتر قرن،رییس دولت محبوب ما مردم که انقدر محبوبی که عکست تو خونه هر ایرانی ای پیدا میشه و هر روز داریم ذکر خیرت میکنیم و فاتحه برای امواتت میفرستیم خواهش میکنم ازت تو این 6 یا 7 ماهی که از دوران ریاستت باقی مونده تو رو به هرکی که میپرستی دگه هیچ طرح بزرگی اجرا نکن و اصلا دگه طرح نده چون ما دگه طاقت اینهمه خوشبختی و خوشحالی رو نداریم.بابت همینکارایی که کردی ممنون دستت درد نکنه. شما دگه بری استراحت کنی بهتره اصلا  یه پیشنهاد به نظر بنده حقیر شما برو ریاست اقتصادی اروپا رو بدست بگیر و اون بیچاره ها رو از این وضع نابسامان اقتصادی نجات بده.مطمئنا شما توانایی شو داری.فقط بعدش خدا به داد اروپایی ها برسه که ظرفیتشون کمه و از خوشی میمرن.

با تشکر از اسطوره ی سیاستمداران دنیا.بخدا یه دونه ای دکتر




تاریخ: یک شنبه 8 بهمن 1391برچسب:رییس دولت,احمدی نژاد,اقتصاد,,
ارسال توسط فرزین

 دوبلورهای سریال ترکیه ایه حریم سلطان در ایران بازداشت شدند!!!




تاریخ: پنج شنبه 30 آذر 1391برچسب:حریم سلطان,ترکیه,دوبلورهای حریم سلطان,
ارسال توسط فرزین
ارسال توسط فرزین
آخرین مطالب

صفحه قبل 1 صفحه بعد