تجربه عشق
واقعیتهایی متفاوت از عشق




تاریخ: یک شنبه 4 مرداد 1394برچسب:حلقه ازدواج,حلقه, عکس ,ازدواج,
ارسال توسط فرزین

این عید به نور فاطمیه زیباست
روزیه تمام سال من با زهراست
با بردن نام فاطمه فهمیدم
سالی که نکوست از بهارش پیداست

دوستان من در پناه مهدی فاطمه باشید




تاریخ: پنج شنبه 13 فروردين 1394برچسب:نوروز, عید,نوروزتان پیروز, عید 1394,
ارسال توسط فرزین
ارسال توسط فرزین

از بهمن ماه سال 1391 تعداد زیادی از مردم محروم و تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) در شهرستان حاجی آباد از توابع استان هرمزگان برای گرفتن وام خود اشتغالی به این کمیته مراجعه کردند و برای تشکیل پرونده بارها از روستاهای خود به حاجی آباد رفته و متحمل کرایه ها و هزینه هایی شدند به امید اینکه بتوانند با گرفتن وام خود اشتغالی معاش خود و خانواده شان را تامین کنند.اما متاسفانه هم اکنون بعد از گذشت هشت ماه ، هنوز به آنها هیچ وامی پرداخت نشده است و وقتی که برای پرس و جو با کمیته امداد حاجی آباد و مسئول مربوطه (آقای کریمی) تماس میگیرند،ایشان با حالتی طلبکارانه با این مددجویان محروم برخورد میکنند.بطوریکه یکی از این مددجویان اظهار داشت که وقتی به آقای کریمی گفتم که " پس تکلیف وام ما چه شد؟؟ آیا بعد از مرگمان میخواهید به ما وام بدهید؟؟ همه ی مناطق استان به مددجویانشان وام داده اند." جناب کریمی در جواب گفته اند : "بقیه مناطق استان با رییس جمهور آشنا هستند .ما بعد از مرگتان وام کفن و دفن به شما میدهیم.الان بودجه نداریم.انقدر وقت من را نگیرید ، من کارهای مهمتری از شما دارم.تا دو سال دیگر هم نوبت شما نمیشود" و گوشی را روی مددجوی محروم قطع کرده اند.امیدوارم مسئولین رده بالای استان و حتی کشور نیم نگاهی به رفتار کارمندان زیر دست خود داشته باشند و نحوه عملکرد و رفتار آنها را با مردم محروم این خطه از خلیج فارس مورد بررسی قرار داده و حتی اگر نیاز است ،افرادی لایقتر و تواناتر را در این نهاد بکار بگمارند. آیا مگر وظیفه کمیته امداد تکریم و تامین مردم محروم کشور نیست؟آیا این گونه برخورد با انسانهایی که جز عزت و آبرو چیز دیگری ندارند ،درست است؟اگر کمیته امداد حاجی آباد بعد از گذشت هشت ماه نتوانسته است بودجه لازم را برای پرداخت وام کسب نماید و حتی به گفته ی مسئول آن تا دو سال دیگر هم نمیتواند که این وام ها را پرداخت نماید، پس چرا باعث شده که عده زیادی از مددجویان این منطقه برای تشکیل پرونده متحمل هزینه هایی شوند که برای آنهایی که آه ندارند که با ناله سودا کنند ،هزینه ی هنگفتی میباشد.آیا علت تشکیل کمیته امداد کمک به مردم محروم بود؟؟ یا اینکه هم اکنون تبدیل به اداره ای شده است که کارمندانی را جذب میکند و در آمد آن که از کمکهای مردم برای انسانهای محروم است را خرج حقوق کارمندان خود مینماید؟امیدوارم که روزی برسد که هیچ ایرانی و هیچ انسانی ، نیازمند دیگری نباشد.

روزی گذشت پادشهی از گذرگهی                    فریاد شوق برسرهر كوی وبام خواست

پرسید زان میانه یكی كودك یتیم                 كاین تابناك چیست كه برتاج پادشاست

آن یك جواب داد چه دانیم ما كه چیست          پیداست آنقدر كه متاعی گرانبهاست

نزدیك رفت پیرزنی كوژ پشت و گفت            این اشك دیده من وخون دل شماست

 

مارا به رخت وچوب شبانی فریفته است         این گرگ سالهاست كه با گله آشناست

آن پارسا كه ده خرد و ملك رهزن است          آن پادشا كه مال رعیت خورد گداست

بر قطره سرشك یتیمان نظاره كن                 تا بنگری كه روشنی گوهر از كجاست

پروین به كجروان سخن از راستی چه سود    كو آنچنان كسی كه نرنجد زحرف راست




ارسال توسط فرزین

معمولا زمانی که رابطه ما با فردی به پایان رسید تـازه بـه دنـبــال چـراهـا می گـردیـم. آیـا علائــمـی وجــود دارد کــه نشان دهنده از دست رفتن علاقه فرد مقابـل نـسبــت بـه ما باشد؟ بله، گاهی اوقات آنچنان در رابطه و یا چــیزهای دیگر غرق می شوید که حتی متوجه چنین علائمی هــم نمی شوید.

 در این قسمت 8 زنگ خطر که نشان دهنــده کم شدن علاقه او نسبت به شما است را ذکـر می کنیم، شاید این مـوارد بـه دلـیـل رفـتـارهـای شما به وجود آمـده باشند. به هر حال ...

ادامه را در ادامه مطلب بخوانید....



ادامه مطلب...
ارسال توسط فرزین


روزی پرنده ای آبی رنگ ناگهان از پنجره وارد اتاق شما میشود و در آنجا به دام می افتد. چیزی در این پرنده شما را به خود جذب میکند و تصمیم میگیرید آن را نگه دارید. اما روز بعد در عین شگفتی متوجه میشید رنگ پرنده از آبی به زرد تغییر کرده است. این پرنده استثنایی دوباره تغییر رنگ می دهد و در صبح روز سوم به رنگ قرمز روشن در می اید و در روز چهارم سیاه رنگ است.

روز پنجم است. وقتی از 

ادامه را در ادامه مطلب بخوانید...



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 3 آذر 1391برچسب:خود رابیشتر بشناسیم,
ارسال توسط نازنین

برخي از خانمهاي محجّبه، به اين دليل چادر مي‌پوشند چونكه از بچگي به پوشيدن آن عادت كرده‌اند ( يا بهتر بگويم عادت داده شده‌اند)، برخي ديگر هم معتقدند چون خدا به زنان مؤمن «دستور» داده كه حجاب داشته باشند پس ناچاراً بايد اين سختي را در كنار سختيهاي ديگر بندگي به جان خريد و به آن تن داد.

امّا مؤمنان آگاه مي‌دانند كه در رعايت حجاب «‌مصلحت حكيمانه اي» وجود دارد كه چه‌بسا عقل انسان به تمامي آن راه نداشته باشد و براي همين هم خدا آن را بر مؤمنان واجب كرده است؛ و از همين رو حجاب را با جان و دل «انتخاب» مي‌كنند.

 

ادامه را در ادامه مطلب بخوانید....



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 19 مهر 1391برچسب:چرا حجاب,حجاب,اسلام,
ارسال توسط فرزین

۱ – افرادی که بیشترین وقت خود را صرف زندگی دیگران می‏کنند (مشاوره، راهنمایی و …)، از رسیدن به زندگی خود باز می‏مانند.
۲ – کسانی که می‏گویند “من نباید این راز را فاش کنم اما فقط به تو می‏گویم” دقیقا راز شما را نیز به همین صورت برای دیگران بازگو می‏نمایند.
۳ – گفتن حقیقت مهم است؛

۴ – هیچ هدفی بدون طی کردن مسیر و راه آن دست یافتنی نیست.
۵ – کسانی که سر خود را مانند کبک در برف فرو می‏برند در واقع لگد دیگران را به جان می‏خرند.
۶ – آنچه که در ظاهر هر شخص می‏بینیم، به ندرت دقیقا همان چیزی است که آن شخص واقعا هست.

ادامه را در ادامه مطلب بخوانید



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 14 مهر 1391برچسب:,
ارسال توسط فرزین

مهریه های سنگین نشان دهنده بی اعتمادی زن و شوهر به یکدیگر و سطح فکر پایین است. مهریه بالا می تواند به عنوان یک ابزار در دست دختران قرار بگیرد و پسران از این نظر همیشه تحت استرس و فشار باشند.  

بالا بودن مبلغ مهریه و

ادامه را در ادامه مطلب بخوانید



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 22 خرداد 1391برچسب:یافتن شوهر,مهریه,ازدواج,طلاق,
ارسال توسط فرزین

مركز استان هرمزگان شهر تاریخی بندرعباس می باشد كه امروزه یكی از 20 شهر بزرگ ایران و مركز فعالیتهای مهم اقتصادی و تجاری كشور محسوب می گردد. بندرعباس به عنوان بزرگترین مبادی ورودی و خروجی كشور نقش بسیار ارزنده ای در دوران جنگ تحمیلی عراق علیه ایران كه بنادر مهم آبادان و خرمشهر مورد تعدی دشمن قرار گرفته بودند، در زمینه نیازهای وارداتی كشور ایفا نمود. این شهر در  

 



ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 9 آذر 1390برچسب:,
ارسال توسط فرزین
آخرین مطالب

صفحه قبل 1 صفحه بعد