تجربه عشق
واقعیتهایی متفاوت از عشق

جدیدا شنیده میشه که قرار قسمتی از خاک هرمزگان را به استانهای کرمان و شیراز ببخشند تا این دو استان هم به دریا متصل شوند. ما مردم خاک پاک جنوب به شدت با این امر مخالف هستیم و از مسئولین استانی و کشوری میخواهیم که از این امر جلوگیری نمایند و به این شایعات پایان دهند. درست است که مردم هرمزگان مردمی محروم و مظلوم هستند اما همچین ظلمی را تحمل نمیکنند و نمیپذیرند که استانشان به دیگر استانها بخشیده شود،فقط بخاطر اینکه آن استانها لابی و نفوذ بالایی در مجلس دارند.کاش نمایندگان هرمزگان هم لیاقت این مردم خونگرم را داشته باشند و قدر فرصتی که این ساحل نشینان در اختیارشان را گذاشته اند را بدانند.




ارسال توسط فرزین
ارسال توسط فرزین

از بهمن ماه سال 1391 تعداد زیادی از مردم محروم و تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) در شهرستان حاجی آباد از توابع استان هرمزگان برای گرفتن وام خود اشتغالی به این کمیته مراجعه کردند و برای تشکیل پرونده بارها از روستاهای خود به حاجی آباد رفته و متحمل کرایه ها و هزینه هایی شدند به امید اینکه بتوانند با گرفتن وام خود اشتغالی معاش خود و خانواده شان را تامین کنند.اما متاسفانه هم اکنون بعد از گذشت هشت ماه ، هنوز به آنها هیچ وامی پرداخت نشده است و وقتی که برای پرس و جو با کمیته امداد حاجی آباد و مسئول مربوطه (آقای کریمی) تماس میگیرند،ایشان با حالتی طلبکارانه با این مددجویان محروم برخورد میکنند.بطوریکه یکی از این مددجویان اظهار داشت که وقتی به آقای کریمی گفتم که " پس تکلیف وام ما چه شد؟؟ آیا بعد از مرگمان میخواهید به ما وام بدهید؟؟ همه ی مناطق استان به مددجویانشان وام داده اند." جناب کریمی در جواب گفته اند : "بقیه مناطق استان با رییس جمهور آشنا هستند .ما بعد از مرگتان وام کفن و دفن به شما میدهیم.الان بودجه نداریم.انقدر وقت من را نگیرید ، من کارهای مهمتری از شما دارم.تا دو سال دیگر هم نوبت شما نمیشود" و گوشی را روی مددجوی محروم قطع کرده اند.امیدوارم مسئولین رده بالای استان و حتی کشور نیم نگاهی به رفتار کارمندان زیر دست خود داشته باشند و نحوه عملکرد و رفتار آنها را با مردم محروم این خطه از خلیج فارس مورد بررسی قرار داده و حتی اگر نیاز است ،افرادی لایقتر و تواناتر را در این نهاد بکار بگمارند. آیا مگر وظیفه کمیته امداد تکریم و تامین مردم محروم کشور نیست؟آیا این گونه برخورد با انسانهایی که جز عزت و آبرو چیز دیگری ندارند ،درست است؟اگر کمیته امداد حاجی آباد بعد از گذشت هشت ماه نتوانسته است بودجه لازم را برای پرداخت وام کسب نماید و حتی به گفته ی مسئول آن تا دو سال دیگر هم نمیتواند که این وام ها را پرداخت نماید، پس چرا باعث شده که عده زیادی از مددجویان این منطقه برای تشکیل پرونده متحمل هزینه هایی شوند که برای آنهایی که آه ندارند که با ناله سودا کنند ،هزینه ی هنگفتی میباشد.آیا علت تشکیل کمیته امداد کمک به مردم محروم بود؟؟ یا اینکه هم اکنون تبدیل به اداره ای شده است که کارمندانی را جذب میکند و در آمد آن که از کمکهای مردم برای انسانهای محروم است را خرج حقوق کارمندان خود مینماید؟امیدوارم که روزی برسد که هیچ ایرانی و هیچ انسانی ، نیازمند دیگری نباشد.

روزی گذشت پادشهی از گذرگهی                    فریاد شوق برسرهر كوی وبام خواست

پرسید زان میانه یكی كودك یتیم                 كاین تابناك چیست كه برتاج پادشاست

آن یك جواب داد چه دانیم ما كه چیست          پیداست آنقدر كه متاعی گرانبهاست

نزدیك رفت پیرزنی كوژ پشت و گفت            این اشك دیده من وخون دل شماست

 

مارا به رخت وچوب شبانی فریفته است         این گرگ سالهاست كه با گله آشناست

آن پارسا كه ده خرد و ملك رهزن است          آن پادشا كه مال رعیت خورد گداست

بر قطره سرشك یتیمان نظاره كن                 تا بنگری كه روشنی گوهر از كجاست

پروین به كجروان سخن از راستی چه سود    كو آنچنان كسی كه نرنجد زحرف راست




ارسال توسط فرزین




تاریخ: دو شنبه 8 مهر 1392برچسب:خليج هميشگي فارس,خليج فارس,ايران,قشم,
ارسال توسط فرزین

روحانی مچکریم

بنده به عنوان یک ایرانی و یک دهه شصتی از آقای روحانی بخاطر اعتدالشان در سخن و رفتار در نیویورک متشکرم و امیدوارم که این اعتدال برای اعتلای ایران در جهان ادامه داشته باشه.

اما به شدت از رفتار گروهی که خود را ایرانی و دانشجو میدانند اما به رییس جمهور منتخب این مملکت ، فقط بخاطر 15 دقیقه مکالمه با اوباما توهین میکنند و به سویش کفش روانه میکنند (لازم به ذکر هست که همین پرتاب کفش یکی از روشهای اعتراضی و وارداتی از غرب میباشد) ،متحیر و متاسفم. افرادی که افراطی هستند و همین گونه افراد بودند که در هشت ساله گذشته باعث شدند وضعیت معیشت ما ایرانی ها بدین گونه نابسامان و دردناک بشود.آیا این اعتراضات و توهینات فقط به صرف گفتگوی 15 دقیقه ای با اوباما درست است؟حال آنکه این گفتگو در جهت منافع ایران و ایرانی انجام شده و در آن بر حقوق مسلم ایران در زمینه هسته ای تاکید شده است.آیا بجای تشکر از روحانی که برای رفع تحریم ها تن به این گفتگو آنهم از موضع قدرت داده است ،باید به او توهین شود؟ بنظر من افرادی که در فرودگاه به رییس جمهور توهین کردند دانشجو نیستند.بلکه عده ای اراذل اوباش و آدمهای افراطی و بی فرهنگ هستند که حتی نحوه اعتراض را هم نمیدانند.چه عیبی دارد اگر دشمنی ها کنار برود و به جای آن صلح برقرار شود؟ حتی با آمریکا. آیا اگر در زمان های گذشته روسای جمهور پیشین آمریکا حالتی خصمانه در برابر ایران داشته اند، ما باید تا قیامت با آنها دشمنی کنیم و شعار مرگ بر آمریکا سر دهیم؟آیا منطق و تمدن ایرانی و اسلامی ما چنین چیزی را میپذیرد؟و اگر اینگونه باید باشد ،پس چرا ما با عراقی که هشت سال مردم ما را به خاک و خون کشید،دست دوستی داده ایم و آنرا کشور برادر خطاب میکنیم؟پس چرا با روسیه متحد هستیم؟در پایان امیدوارم آقای روحانی و تیم ایشان با قدرت به کارشان ادامه دهند و تحت تاثیر عده ای افراطی قرار نگیرند.




ارسال توسط فرزین

مسئولين كشور.مسئولين ورزش كشور . مسئولين ورزش بانوان كشور.مسئول كاراته ي بانوان .روي صحبت من با شماست، من يه سوال از شما دارم. وظيفه شما چيه؟؟؟ چرا ورزش بانوان ما انقدر مظلوم واقع ميشه؟ چرا زحمات طاقت فرساي اين ورزشكاران را به راحتي به باد فنا ميدهيد؟ مسئوليت شما چيست؟؟آقاي افشارزاده ،خانم اكبرآبادي اگر نميتوانيد و اهل حمايت از ورزشكاران نيستيد، به صندلي ها تكيه نزنيد.كنار برويد تا افرادي كه لايق هستند و دلسوز، به سركار بيايند. اميدوارم ديگر هيچگاه و در هيچ عرصه اي اشك بانوي ايراني را كه به ناحق ريخته مي شود، نبينيم.

 




ارسال توسط فرزین

فریدون زندی در بازی تیمش در رقابت‌های لیگ دسته دو قطر به شدت مصدوم شد. بازیکن 35 ساله در جریان رقابت‌های لیگ این کشور از ناحیه قوزک پا دچار شکستگی شديد شد و زمین مسابقه را ترک کرد.

وی که در فصل 01-2000 در تیم فرایبورگ بوندس‌لیگا بازی می‌کرد؛ پس از بازی در چندین تیم آلمانی کارش را در خارج از این کشور ادامه داد.

وی پس از بازی در قبرس و ایران در سپتامبر 2012 به تیم الاهلی دوحه قطر پیوست. پزشکان بزودی درباره زمان بهبودي  ملی پوش سابق فوتبال ایران نظر ميدهند . وي بعد از ازدواج و ثبت قرار داد با تيم قطري راهی قطر شده است.

 خبرگزاری فارس: مصدومیت شدید فریدون زندی در لیگ قطر+عکس

این وبلاگ به نیابت از تمام دوستداران فریدون زندی برای این بازیکن بااخلاق کشورمان آرزوی بهبودی و سلامتی مینماید.

 




ارسال توسط فرزین
ارسال توسط فرزین




تاریخ: چهار شنبه 3 مهر 1392برچسب:,
ارسال توسط فرزین
آخرین مطالب