تجربه عشق
واقعیتهایی متفاوت از عشق

 خودتان قضاوت کنید : به نظر من که واقعا خجالت داره

استاد عزت الله انتظامی در نامه ای تلاش هایش برای ثبت بنیاد فرهنگی و هنری و فریب خوردنش و چگونگی حضورش در وزارت کشور هنگام ثبت نام یکی از کاندیداها شرح داد.

 

متن کامل نامه به شرح ذیل است:

 

پروردگارا کمک کن بتوانم حرف دلم را بزنم...

برای مردم سرزمینم...

 

من عزت الله انتظامی هستم

شنبه 21 اردیبهشت ماه 1392 ساعت 3 بعدازظهر بود که از دفتر ریاست جمهوری به من اطلاع دادند « آماده باشید ماشین می آید دنبالتان». خوشحال شدم. ماه ها برای ثبت بنیاد دویده بودم. چند روز قبل از مراسمِ اعطا نشانِ درجه یک هنری در بهمن ماه 1391 (که به علت بیماری نتوانستم در مراسم شرکت کنم) ما چند هنرمند منتخب را به دفتر ریاست جمهوری ..... (ادامه را در ادامه مطلب بخوانید)

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط فرزین

 اگه میتونی از خودت برای این مردم مایه بذاری بیا و قدرت رو در دست بگیر. اما اگه میخوای مردم واسه تو مایه بذارن و تپل ترت کنن. نیومدنت بسی بهتر از اومدنت هست.

 

 




تاریخ: شنبه 21 ارديبهشت 1392برچسب:بچه های کار,ایران,دولت,مردم ایران,
ارسال توسط فرزین

 نمیدونم از کجا شروع کنم از چی بگم اصلا؛ از کدوم درد ما ایرانیها بگم.البته اونایی که توی رفاهن خوشبحالشون.

اما واقعا مسئولین ما خجالت نمیکشن؟ شرم نمیکنن؟ واقعا زشت نیست که کشوری با این همه ثروت با این همه نفت و گاز و انواع معدن مس و طلا و کورم و آهن و .... کشوری که چهار فصله.کشوری که از دو طرف به دریا وصله .کشوری که توی خاکش هر چیزی رشد میکنه. کشوری با این همه تمدن و فرهنگ .با این همه اسطوره و نابغه.واقعا زشت نیست که وضعیت مردمش اینچنین باشه؟؟؟شما بعضی کشورای عربی رو ببینید ،همین قطر وامارات که اندازه استان هرمزگان ما هم نمیشن؛جز نفت و گاز چی دارن؟حتی آب خوردن و کشاورزی هم ندارن.اما وضعشون رو ببینید.

زشت نیست که گرونی کمر مردم رو شکسته. مسئولین رده بالای مملکت شما خوابید یا خودتون رو زدید به خواب؟؟ اصلا شما میاید بین مردم ببینید چه خبره؟ شما واسه خونتون خرید میکنین؟ روغن وبرنج و گوشت میخرید؟ یا اینکه شب تا شب میان یخچالتون رو پر میکنن بدون اینکه حتی بفهمید قیمت چیزی که میخورید چقدره؟؟ اگر میدونید و هیچ کار نمیکنید که وای بر شما. اما اگه میدونید و نمیتونید کاری کنید پس چرا از قدرت کنار نمیرید؟ چرا اون دنیای خودتون رو خراب میکنید؟ میدونید چقدر کار سنگین و خطرناکیه ریاست بر ملت؟ امیدوارم همیشه خدا رو در ذهن داشته باشید و بدونید شمایی که مسئولیتی الان داره هیچ فرقی با من نمیکنی تو آدمی منم آدمم. تازه اگه تو مسئولیتی داری یادت باشه که همین ما مردم خس و خاشاک که به چشمتون نمیاد بهت سپردیم مسئولیت رو.یادت باشه ما مردم ولی نعمتهای شما هستیم نه شما ولی نعمت ما. نمیگم تا حالا کاری نکردید چرا انجام دادید نسبت به پهناوری کشورمون کارهای زیادی انجام شده.اما مطمئنم اینها حتی یک دهم کارهایی هم نیست که میشد انجام داد و انجام نشده.کاش ما هم میدونستیم ثروت ما ایرانیها کجا میره؟؟ مسئولین محترم خواهش میکنم یکم از منافع خودتون بزنین و به منافع مردم فکر کنید به فکر آسایش مردم باشید.مردمی که با این همه مشکلات و بی عدالتی ،با صبر هنوز هم به نظام و دینشون پایبند هستند لیاقتشون بیشتر از ایناست بخدا.شمایی که مردم رو تشویق میکنید به زادو ولد بیشتر. آیا بسترش رو هم آماده کردید؟ میدونید الان جهیزیه یه دختر چقدر در میاد؟ میدونید اگه یه پسر بخواد ازدواج کنه چقدر باید هزینه کنه ؟؟؟ البته واسه شما که جدا از حقوقای میلیونیتون کلی درآمد دیگه هم دارین این رقما چیزی نیست.اما بخدا واسه ما که کل حقوقمون 700 تومن هم نمیشه اندازه کار کردن ده ساله.تازه اگه قیمتها ثابت بمونه. مسئولین محترم (از همون بالاش گرفته تا پایین) لطفا به داد مردم برسید.بخدا اون دنیایی هم هست. 

در پایان امیدوارم به بنده که حرف دل خودم و بسیاری دیگر رو زدم انگی زده نشه و فردا روزی سر از ناکجا آباد در نیارم.

والسلام

یا حق

 




تاریخ: جمعه 13 ارديبهشت 1392برچسب:به داد مردم برسید,گرونی,ایران,,
ارسال توسط فرزین

 شمالم تا جنوبم عشق چه خاک و گندمی دارم               صدام یاری کن باید بگم چه مردمی دارم

بگم این حق هیچکس نیست که با ثروت فقیر باشه           کسی که فرش می بافه نباید رو حصیر باشه

اگر چه سختی از انسان یه کوه درد میسازه                       ولی از مردم ما درد داره یک مرد میسازه

شمالم تا جنوبم عشق چه خاک و گندمی دارم                  صدام یاری کنه باید بگم چه مردمی دارم

نگام کن بچه های کار چه جور تو آب و آتیشن                       تو این روزهای سخت کمک خرج پدر میشن

من و تو مردمی هستیم که گنج از رنج میسازیم                 به این تاریخ خورشیدی به این فرهنگ مینازیم

من و تو مردمی هستیم که آینده تو مشت ماست              که از هفتاد نسل قبل هزار اسطوره پشت ماست

شمالم تا جنوبم عشق چه خاک و گندمی دارم                   صدام یاری کن باید بگم چه مردمی دارم




ارسال توسط فرزین
آخرین مطالب