تجربه عشق
واقعیتهایی متفاوت از عشق

این عید به نور فاطمیه زیباست
روزیه تمام سال من با زهراست
با بردن نام فاطمه فهمیدم
سالی که نکوست از بهارش پیداست

دوستان من در پناه مهدی فاطمه باشید




تاریخ: پنج شنبه 13 فروردين 1394برچسب:نوروز, عید,نوروزتان پیروز, عید 1394,
ارسال توسط فرزین

معمولا زمانی که رابطه ما با فردی به پایان رسید تـازه بـه دنـبــال چـراهـا می گـردیـم. آیـا علائــمـی وجــود دارد کــه نشان دهنده از دست رفتن علاقه فرد مقابـل نـسبــت بـه ما باشد؟ بله، گاهی اوقات آنچنان در رابطه و یا چــیزهای دیگر غرق می شوید که حتی متوجه چنین علائمی هــم نمی شوید.

 در این قسمت 8 زنگ خطر که نشان دهنــده کم شدن علاقه او نسبت به شما است را ذکـر می کنیم، شاید این مـوارد بـه دلـیـل رفـتـارهـای شما به وجود آمـده باشند. به هر حال ...

ادامه را در ادامه مطلب بخوانید....



ادامه مطلب...
ارسال توسط فرزین

 آلبوم و آرشیو کارت پستال ها | کارت پستال محرم - عاشورا - امام حسین | www.vefagh.co.ir




تاریخ: جمعه 26 آبان 1391برچسب:عاشورا,
ارسال توسط فرزین

عید قربان و غدیر بر همه مسلمین جهان مبارک باد.




تاریخ: شنبه 13 آبان 1391برچسب:عید,قربان,غدیر,
ارسال توسط فرزین

 

   آریو برزن، دلاوری که طعم شکست را به اسکندر چشاند.

   آریوبرزن یکی از سرداران بزرگ تاریخ ایران است که در برابر یورش اسکندر مقدونی به ایران زمین، دلیرانه از سرزمین خود پاسداری کرد و در این راه جان باخت و حماسه‌ی «در بند پارس» یا «دروازه پارس» را از خود در تاریخ به یادگار گذاشته است.
«اسکندر مقدونی» در سال 331 پیش از زادروز، پس از پیروزی در سومین جنگ خود با ایرانیان «گوگامل» (Gaugamele) [پیشتر به اشتباه آن را اربیل (Arbela) می‌خواندند] و شکست پایانی ایران، بر بابل و شوش و استخر چیرگی یافت و برای دست یافتن به پارسه، پایتخت ایران روانه این شهر گردید.

 

 

اسکندر برای فتح پارسه سپاهیان خود را به دو پاره بخش کرد: بخشی به فرماندهی «پارمن یونوس» از راه جلگه «رامهرمز و بهبهان» به سوی پارسه روان شد و...

ادامه را در ادامه مطلب بخوانید...



ادامه مطلب...
ارسال توسط فرزین

چو ایران نباشد تن من مباد     بر این بوم و بر ، زنده یک تن مباد 

الان که این مطلب رو مینویسم فوق العاده نارحت و عصبانی هستم چون شنیدم دستور دادن که تنها مجسمه آریو برزن در کشور (فرمانده باغیرت هخامنشی در زمان حمله اسکندر به ایران) رو که در یکی از میدانهای کهگیوله و بویر احمد هست رو پایین بیارند و یکی دیگه از نمادهای تاریخ و مقاومت ایران رو حذف کنند.ایرانی که اگر حالا بیش از 2600 سال قدمت داره بخاطر فداکاریها و از جان گذشتگی اینچنین سرداران و سربازانی هست که غیرتمندانه از این مرز و بوم دفاع کردند و حالا به جای اینکه ما واسه این افراد احترام قایل بشیم و از اونها به افتخار یاد کنیم ،داریم نابودشون میکنیم و در واقع داریم تاریخ و فرهنگ خودمون رو نابود میکنیم

حال اینکه در تمام کشورهای دنیا که قدمت و تاریخی بسیار کمتر از ما دارند از چنین دلاوران و بزرگانی آنقدر مجسمه و نماد میسازند که باعث بالا رفتن غرور ملی کشورشون بشه.من خواهش میکنم حتی التماس میکنم که مسئول یا مسئولینی که رای به پایین آوردن مجسمه آریو برزن و دیگر بزرگان تاریخ ما داده اند بیشتر فکر کنند و از تصمیم خود منصرف شوند و با احساسات میلیونها ایرانی بازی نکنند..

البته از تمام هموطنان عزیزم هم میخوام به این نکته کمی بیشتر توجه کنند که باید نام ایران و ایرانی رو با کمک از تاریخ زنده نگه داشت.به این فکر کنید که چند نفر توی کشور ما هستند که نامشان آریو برزن و یا دیگر اسمهای اصیل ایرانی است؟؟؟شاید بسیار بسیار اندک

 

اما حال ببینید که ما چند اسم به نامهای چنگیز و اسکندر و ... (کسانی که به کشور ما حمله کرده و ثروت ما رو به تاراج برده اند) داریم؟؟؟

قضاوت با شما




ارسال توسط فرزین

مامانِ حمید امروز اومد مدرسه؛ اینقدر باکلاس بود که نگو، لباش قرمز، پشت چشماش از این رنگای خوشگل داشت، موهاش زرد، مانتوش سفید، کفشاش تق تق صدا می‌کرد، دیگه با این مقنعه‌سیاه نیا مدرسه من؛ اصلا بذار خاله سمیرا بره کارنامه‌مو بگیره...!!!!!!!!!!!!!!!!!

  




تاریخ: چهار شنبه 19 مهر 1391برچسب:مادر,,
ارسال توسط فرزین

به ارزشت بیندیش...
لازم نیست یادداشت کنید ، بگذارید از خود شما بپرسم بچه ها فکر می کنید ارزش یک انسان چگونه معلوم میشود؟
یکی پاسخ داد : ارزش یک انسان به چیزهائی است که دارد.
معلم لبخندی زد و گفت : روی زمین چیزی مهم تر از انسان نیست ، پس نمیتوان ارزشش را بر مبنای چیزی کم ارزش تر از خودش سنجید.ارزش یک انسان را نمیتوان با داشته هایش اندازه گرفت.
یکی از انتهای کلاس بلند شد و گفت : ارزش یک انسان به

ادامه را در ادامه مطلب بخوانید....



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 14 مهر 1391برچسب:ارزش انسان,توانایی,خدا,,
ارسال توسط رها

خسته شدم از آدمهای بی منطقی که هیچی از دین نمیدونند و ادعای روشنفکری هم میکنند و سینه سپر میکنند برای اینکه از دین بد بگند.آدمایی که تا دو دقیقه باهاشون صحبت میکنم و کم میارن داد و فریاد راه میندازند و وقتی هم این رفتارشون رو تحمل میکنم و بحث رو ادامه میدم متوجه میشم که خودشونم نمیفهمند چی میخوان و مرتب حرفای خودشون رو نقض میکنند.کسایی که وقتی پای حرفاشون میشینی میبینی که واقعا عقل درست حسابی ندارند کسایی که بی بندو باری و بی اعتقادی رو دوست دارند کسانی که میخوان هر کار دلشون خواست بکنند و به هر لذتی میخوان برسند حتی با صدمه زدن به دیگران و زیرپا گذاشتن عقاید دیگران.و نمیخوان کسی هم وجود نداشته باشه که جلوی این هرج ومرج رو بگیره.خدایا خودت به راه راست هدایتشون کن.




تاریخ: سه شنبه 11 مهر 1391برچسب:خدا,بی دینی ,ضد اسلام, شیطان پرستی,,
ارسال توسط فرزین

شاید دارم دیر به این مطلب میپردازم.اما کسانی که کلیپ معنی کردن آزادی به زبان گلشیفته فراهانی رو دیدند حتما از اهمیت این موضوع با خبر هستند.من برای این بازیگر واقعا متاسفم کسی که الان شده عروسک دستان اسلام ستیزان،کسی که زمانی در ایران چهره محبوبی بود حال به یک چهره منفور تبدیل شده.البته امیدوارم همه حساب خانواده محترم فراهانی رو با این دختر خودفروخته جدا کنند.با اینکه میشه گفت اگر خانواده این دختر زودتر از اینها بیزاری خودشون رو از رفتار دخترشون اعلام میکردند کار به اینجا نمیرسید که اکنون گلشیفته فراهانی در جواب به این سوال که نظر شما در مورد آزادی چیست؟ بدن برهنه اش رو به دوربینها نشان بده.

آیا واقعا این معنای آزادی است؟آیا آزادی در برهنگی و بی بند وباری است؟تا بحال انسان عاقل و فرهیخته ای رو دیدید به کسی که خودفروشی میکنه یا بدن برهنه اش رو در انظار قرار میده تبریک بگه و یا او رو تشویق کنه.همه ما از چنین انسانهایی بدمون میاد و مورد سرزنش قرارشون میدیم.آیا خود شما از چنین کسی حمایت میکنید؟بهر حال واقعا و از صمیم قلب برای چنین انسانهایی که ذره ای از عقل و منطق خودشون استفاده نمیکنند و فقط تحت تاثیر محیط حرکاتی رو انجام میدهند که بعد هم مطمئنن خودشون هم پشیمون میشن ،متاسفم.




ارسال توسط فرزین
آخرین مطالب

صفحه قبل 1 صفحه بعد