تجربه عشق
واقعیتهایی متفاوت از عشق




تاریخ: چهار شنبه 3 مهر 1392برچسب:,
ارسال توسط فرزین

خدا یارتان




تاریخ: شنبه 30 شهريور 1392برچسب:,
ارسال توسط فرزین
نیا باران، زمین جای قشنگی نیست!

من از جنس زمینم خوب می دانم که اینجا جمعه بازار است!

و دیدم عشق را در بسته های زرد کوچک نسیه می دادند

در این جا قدر مردم را به جو اندازه می گیرند

در اینجا شعر حافظ را به فال کولیان در به در اندازه می گیرند

نیا باران، زمین جای قشنگی نیست!

من از جنس زمینم خوب می دانم که گل در عقد زنبور است!

ولی سودای بلبل دارد و پروانه را هم دوست می دارد!!!



ارسال توسط فرزین

آدمک آخر دنیاست بخند ..... آدمک مرگ همین جاست بخند... دست خطی که تو را عاشق کرد... شوخی کاغذی ماست بخند... آدمک خل نشوی گریه کنی... کل دنیا سراب است بخند... آن خدایی که بزرگش خواندی... ** به خدا مثله تو تنهاست بخند...




ارسال توسط فرزین

 همه روز روزه بودن ، همه شب نماز کردن 


همه ساله از پی حج سفر حجاز کردن



شب جمعه ها نخفتن به خدای راز گفتن 


ز وجود بی نیازش طلب نیاز کردن



به خدا قسم که کس را ثمر آن قدر نبخشد 


که به روی مستمندی در بسته باز کردن




تاریخ: چهار شنبه 5 تير 1392برچسب:مولانا,مولوی,شعر,زیبا,,
ارسال توسط فرزین

 «بسم الله الرحمن الرحیم

حضور محترم مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله العظمی آقای خامنه‌ای مدظله‌العالی

با عرض سلام و ارادت کامل؛

همان روزی که تأئید امام بر رهبری حضرتعالی را از زبان ایشان شنیدم و همواره آن نظریه را در مواقع لازم بیان کرده‌ام تأئید صلاحیت برادر آقای هاشمی را هم شنیدم زیرا امام بعد از نام جنابعالی نام ایشان را هم ذکر کردند. خوشبختانه و به حق حضرتعالی مورد رأی خبرگان قرار گرفتید، لذا لزومی نمی‌دیدم تا ذکری در این مورد از ایشان به میان آورم. اما متاسفانه امروز که می‌بینم شورای نگهبان دست به رد صلاحیت ایشان برای ریاست جمهوری زده است، خواهرانه تذکر می‌دهم که این کار هیچ معنایی جز فاصله انداختن بین دو یار امام و بی‌توجهی به شوق و اقبالی که مردم کوچه و خیابان به نظام و انتخابات پیدا کرده است ندارد. من مدعی نیستم که آقای هاشمی امروزی همان فرد دیروزی است زیرا این تغییرات در تک تک مردم در گذر زمان رخ داده است «وَمَا أُبَرِّیءُ نَفْسِی إِنَّ النَّفْسَ لأَمَّارَةٌ بِالسُّوءِ» اما جدا شدن تدریجی شما از هم بزرگترین لطمه‌ای است که به انقلاب و نظام وارد می‌شود چنانچه امام همیشه می‌فرمودند: این دو وقتی با هم باشند خوبند. خواهشمند است در این امر مهم دخالت فرمائید و نگذارید که یک حرکت همه تلاشها را خراب کند و نشان دهید که چرا امام می‌فرمود: «ولایت فقیه برای آن است که نگذارد هرکس هر کاری دلش می‌خواهد بکند و ولایت فقیه می‌خواهد جلوی دیکتاتوری را بگیرد». خواهش می‌کنم فلسفه وجودی ولایت مطلقه فقیه را یکبار دیگر عینیت ببخشید. اطمینان دارم که این درخواست زبان حال بسیاری از دلسوزان نظام است که نگران وضع ایران اسلامی هستند و دلشان برای شنیدن طنین وحدت و همدلی در این کشور می‌تپد.

ارادتمند 92/2/31

زهرا مصطفوی»

 



ارسال توسط فرزین

 بسم الله الرحمن الرحیم

رهبر گرامی، آیت الله خامنه ای دامت بر کاته

با اهداء سلام،در خصوص رد صلاحیت آیت الله هاشمی رفسنجانی برای انتخابات ریاست جمهوری توسط شورای نگهبان، به عرض می رساند این رد صلاحیت که با دو دلیل ناموجه ناتوانی جسمی و نقش داشتن در فتنه سال 88 انجام شده است آسیب جدی به انتخابات آینده وارد خواهد کرد و حماسه سیاسی مورد نظر جناب عالی را محقق نخواهد ساخت.حدس قوی دارم که اگر امام خمینی هم، به فرض حیات، با نام مستعار در انتخابات شرکت می کردند صلاحیت شان رد می شد چون ایشان هم گاهی انتقاداتی داشتند.

مستحضر هستید که با ورود جناب آقای هاشمی به صحنه انتخابات چه شور و شوقی در میان مردم و چه امیدی در دل آنان به اصلاح امور و پیشرفت سریعتر کشور پیدا شد و با رد صلاحیت ایشان طبعا آن شور و شوق و آن امید از بین رفت.

پیشنهاد می کنم با حکم حکومتی در تایید صلاحیت ایشان زمینه تحقق حماسه سیاسی مورد نظرآن رهبر عزیز را فراهم آورید و محذور احتمالی لزوم اقدام مشابه در باره آقای مشایی موجه به نظر نمی رسد زیرا قیاس این دو با هم قیاس مع الفارق است و رد صلاحیت به دلیل داشتن گرایش های فکری غیر اسلامی کار درستی است اما رد صلاحیت به دلیل منتقد بودن کار نادرستی است. اولی مشمول حکم حکومتی نمی شود و دومی مشمول می شود. برای جنابعالی آرزوی سلامت و توفیق بیشتر دارم.

والسلام 3/1/ 92
علی مطهری




تاریخ: چهار شنبه 1 خرداد 1392برچسب:نامه علی مطهری به رهبر,,
ارسال توسط فرزین

 خودتان قضاوت کنید : به نظر من که واقعا خجالت داره

استاد عزت الله انتظامی در نامه ای تلاش هایش برای ثبت بنیاد فرهنگی و هنری و فریب خوردنش و چگونگی حضورش در وزارت کشور هنگام ثبت نام یکی از کاندیداها شرح داد.

 

متن کامل نامه به شرح ذیل است:

 

پروردگارا کمک کن بتوانم حرف دلم را بزنم...

برای مردم سرزمینم...

 

من عزت الله انتظامی هستم

شنبه 21 اردیبهشت ماه 1392 ساعت 3 بعدازظهر بود که از دفتر ریاست جمهوری به من اطلاع دادند « آماده باشید ماشین می آید دنبالتان». خوشحال شدم. ماه ها برای ثبت بنیاد دویده بودم. چند روز قبل از مراسمِ اعطا نشانِ درجه یک هنری در بهمن ماه 1391 (که به علت بیماری نتوانستم در مراسم شرکت کنم) ما چند هنرمند منتخب را به دفتر ریاست جمهوری ..... (ادامه را در ادامه مطلب بخوانید)

 

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط فرزین

 اگه میتونی از خودت برای این مردم مایه بذاری بیا و قدرت رو در دست بگیر. اما اگه میخوای مردم واسه تو مایه بذارن و تپل ترت کنن. نیومدنت بسی بهتر از اومدنت هست.

 

 




تاریخ: شنبه 21 ارديبهشت 1392برچسب:بچه های کار,ایران,دولت,مردم ایران,
ارسال توسط فرزین

 نمیدونم از کجا شروع کنم از چی بگم اصلا؛ از کدوم درد ما ایرانیها بگم.البته اونایی که توی رفاهن خوشبحالشون.

اما واقعا مسئولین ما خجالت نمیکشن؟ شرم نمیکنن؟ واقعا زشت نیست که کشوری با این همه ثروت با این همه نفت و گاز و انواع معدن مس و طلا و کورم و آهن و .... کشوری که چهار فصله.کشوری که از دو طرف به دریا وصله .کشوری که توی خاکش هر چیزی رشد میکنه. کشوری با این همه تمدن و فرهنگ .با این همه اسطوره و نابغه.واقعا زشت نیست که وضعیت مردمش اینچنین باشه؟؟؟شما بعضی کشورای عربی رو ببینید ،همین قطر وامارات که اندازه استان هرمزگان ما هم نمیشن؛جز نفت و گاز چی دارن؟حتی آب خوردن و کشاورزی هم ندارن.اما وضعشون رو ببینید.

زشت نیست که گرونی کمر مردم رو شکسته. مسئولین رده بالای مملکت شما خوابید یا خودتون رو زدید به خواب؟؟ اصلا شما میاید بین مردم ببینید چه خبره؟ شما واسه خونتون خرید میکنین؟ روغن وبرنج و گوشت میخرید؟ یا اینکه شب تا شب میان یخچالتون رو پر میکنن بدون اینکه حتی بفهمید قیمت چیزی که میخورید چقدره؟؟ اگر میدونید و هیچ کار نمیکنید که وای بر شما. اما اگه میدونید و نمیتونید کاری کنید پس چرا از قدرت کنار نمیرید؟ چرا اون دنیای خودتون رو خراب میکنید؟ میدونید چقدر کار سنگین و خطرناکیه ریاست بر ملت؟ امیدوارم همیشه خدا رو در ذهن داشته باشید و بدونید شمایی که مسئولیتی الان داره هیچ فرقی با من نمیکنی تو آدمی منم آدمم. تازه اگه تو مسئولیتی داری یادت باشه که همین ما مردم خس و خاشاک که به چشمتون نمیاد بهت سپردیم مسئولیت رو.یادت باشه ما مردم ولی نعمتهای شما هستیم نه شما ولی نعمت ما. نمیگم تا حالا کاری نکردید چرا انجام دادید نسبت به پهناوری کشورمون کارهای زیادی انجام شده.اما مطمئنم اینها حتی یک دهم کارهایی هم نیست که میشد انجام داد و انجام نشده.کاش ما هم میدونستیم ثروت ما ایرانیها کجا میره؟؟ مسئولین محترم خواهش میکنم یکم از منافع خودتون بزنین و به منافع مردم فکر کنید به فکر آسایش مردم باشید.مردمی که با این همه مشکلات و بی عدالتی ،با صبر هنوز هم به نظام و دینشون پایبند هستند لیاقتشون بیشتر از ایناست بخدا.شمایی که مردم رو تشویق میکنید به زادو ولد بیشتر. آیا بسترش رو هم آماده کردید؟ میدونید الان جهیزیه یه دختر چقدر در میاد؟ میدونید اگه یه پسر بخواد ازدواج کنه چقدر باید هزینه کنه ؟؟؟ البته واسه شما که جدا از حقوقای میلیونیتون کلی درآمد دیگه هم دارین این رقما چیزی نیست.اما بخدا واسه ما که کل حقوقمون 700 تومن هم نمیشه اندازه کار کردن ده ساله.تازه اگه قیمتها ثابت بمونه. مسئولین محترم (از همون بالاش گرفته تا پایین) لطفا به داد مردم برسید.بخدا اون دنیایی هم هست. 

در پایان امیدوارم به بنده که حرف دل خودم و بسیاری دیگر رو زدم انگی زده نشه و فردا روزی سر از ناکجا آباد در نیارم.

والسلام

یا حق

 




تاریخ: جمعه 13 ارديبهشت 1392برچسب:به داد مردم برسید,گرونی,ایران,,
ارسال توسط فرزین

 شمالم تا جنوبم عشق چه خاک و گندمی دارم               صدام یاری کن باید بگم چه مردمی دارم

بگم این حق هیچکس نیست که با ثروت فقیر باشه           کسی که فرش می بافه نباید رو حصیر باشه

اگر چه سختی از انسان یه کوه درد میسازه                       ولی از مردم ما درد داره یک مرد میسازه

شمالم تا جنوبم عشق چه خاک و گندمی دارم                  صدام یاری کنه باید بگم چه مردمی دارم

نگام کن بچه های کار چه جور تو آب و آتیشن                       تو این روزهای سخت کمک خرج پدر میشن

من و تو مردمی هستیم که گنج از رنج میسازیم                 به این تاریخ خورشیدی به این فرهنگ مینازیم

من و تو مردمی هستیم که آینده تو مشت ماست              که از هفتاد نسل قبل هزار اسطوره پشت ماست

شمالم تا جنوبم عشق چه خاک و گندمی دارم                   صدام یاری کن باید بگم چه مردمی دارم




ارسال توسط فرزین

از چی بگم؟؟؟؟!!!!!

از این زمونه؟    از دلی که تکه تکه است؟    از جومونگی بگم که شده سمبل رشادت؟

ایران براش شده صندوق تجارت؟     پس هنرمند وطن کجاست؟نیست؟

اون تو زیر زمین میخونه چون که مجاز نیست!!!

از چی بگم برات؟    انتظار داری چی از جیب من درآد؟

از چی بگم؟؟؟؟!!!!

از روزایی که خط خوردن توی تقویم؟     خبر میدن از یه اشتباه رو به تخریب؟

از چی بگم؟  از بچه های پایین شهر؟ که غذا واسه خوردن ندارن ماهی یه شب؟

یا که بگم از اون رفقای کاخ نشین؟ که هستن توی صادرات کالای ساخت چین؟

از چی بگم؟؟؟؟!!!!

شاید قصه دوس داری؟  مثل قصه ی اون هم کلاسیهای روستایی؟

اگه قصه تلخه گناه واقعیت!    داستان نرگس و گلهای باغ میهن

که نشستن با صد چرا و افسوس که کاشکی یه بخاری جای چراغ نفت سوز داشتیم!

چراغ افتاد تو کلاس و گر گرفت   آتشی که پوست بچه ها رو مثل گرگ گرفت

یه طفل معصوم با داد و فریاد       گفت زود بدوین سمت درب اما درب هم قفل بود

چشام خشک  شد یکم بهم اشک بده ایزد   این بچه ها با کدوم دست مشق بنویسن؟

کودکی مرد در راه کلاسی که         سوخت و منتظر یه جراح پلاستیکه

ولی قسم به خدا به روح تختی   که من بدون ترس میرم به سوی تقدیر




تاریخ: چهار شنبه 23 اسفند 1391برچسب:یاس,احمدی نژاد,شعر,سوختگی دانش آموزان روستایی,,
ارسال توسط فرزین

روی سخن من با آقای احمدی نژاد رییس دولت هست

من میخوام همینجا از آقای احمدی نژاد اقتصاد دان بزرگ کشور و وزیر اقتصادشون بابت این 8 سالی که حسابی زحمت کشیدند و اقتصاد کشور رو پویا کردند تشکر کنم واقعا دستشون درد نکنه.ما که از خوشی داریم میمیریم. ماشاله انقدر کالا و اجناس ارزون هست و درآمدها بالا ،که نمیدونم با پولی که اضافه میاریم چکار کنیم. فک کنم تو دوره هیچ رییس جمهوری اینقدر جا برای پیشرفت کشور و جوانان نبود.الان دگه ما کلمه ای بنام بیکاری و تورم رو اصلا نمیشناسیم.الان ما با خیال راحت میتونیم زندگی تشکیل بدیم و ازدواج کنیم و بریم سر هرکاری که عشقمون بکشه و هر ماشینی هم که بخوایم بخریم (از بس که ماشین ها ارزونند تازه من میخوام دو تا بخرم).

خلاصه بازم تشکر از تمام وعده هایی که زمان انتخابات دادین.اما من ملتمسانه خواهشی از شما دارم . جناب دکتر احمدی نژاد ، اقتصاد دان برتر قرن،رییس دولت محبوب ما مردم که انقدر محبوبی که عکست تو خونه هر ایرانی ای پیدا میشه و هر روز داریم ذکر خیرت میکنیم و فاتحه برای امواتت میفرستیم خواهش میکنم ازت تو این 6 یا 7 ماهی که از دوران ریاستت باقی مونده تو رو به هرکی که میپرستی دگه هیچ طرح بزرگی اجرا نکن و اصلا دگه طرح نده چون ما دگه طاقت اینهمه خوشبختی و خوشحالی رو نداریم.بابت همینکارایی که کردی ممنون دستت درد نکنه. شما دگه بری استراحت کنی بهتره اصلا  یه پیشنهاد به نظر بنده حقیر شما برو ریاست اقتصادی اروپا رو بدست بگیر و اون بیچاره ها رو از این وضع نابسامان اقتصادی نجات بده.مطمئنا شما توانایی شو داری.فقط بعدش خدا به داد اروپایی ها برسه که ظرفیتشون کمه و از خوشی میمرن.

با تشکر از اسطوره ی سیاستمداران دنیا.بخدا یه دونه ای دکتر




تاریخ: یک شنبه 8 بهمن 1391برچسب:رییس دولت,احمدی نژاد,اقتصاد,,
ارسال توسط فرزین

باز هم تو؟ بچه‌ پررو!

آمدی «هَل مِن مبارز» گو

تو اگر مردی بیا در گود رایانه

بعد داخل شو به سامانه

تا بکوبم بر سرت با گُرز یارانه

این منم آماده‌ پیکار

این منم مسئول روئین تن

ای گرانی ریز می‌بینم تو را من!

 

تا که می‌گویم:هدفمندی!

بی‌ادب!هرهر به ریش بنده می‌خندی!



ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 8 بهمن 1391برچسب:,
ارسال توسط فرزین

شادترین افراد لزوما بهترین چیزها رو ندارند. آنها فقط از آنچه در راهشان هست بهترین استفاده را می برند.




ارسال توسط فرزین

 دوبلورهای سریال ترکیه ایه حریم سلطان در ایران بازداشت شدند!!!




تاریخ: پنج شنبه 30 آذر 1391برچسب:حریم سلطان,ترکیه,دوبلورهای حریم سلطان,
ارسال توسط فرزین

معمولا زمانی که رابطه ما با فردی به پایان رسید تـازه بـه دنـبــال چـراهـا می گـردیـم. آیـا علائــمـی وجــود دارد کــه نشان دهنده از دست رفتن علاقه فرد مقابـل نـسبــت بـه ما باشد؟ بله، گاهی اوقات آنچنان در رابطه و یا چــیزهای دیگر غرق می شوید که حتی متوجه چنین علائمی هــم نمی شوید.

 در این قسمت 8 زنگ خطر که نشان دهنــده کم شدن علاقه او نسبت به شما است را ذکـر می کنیم، شاید این مـوارد بـه دلـیـل رفـتـارهـای شما به وجود آمـده باشند. به هر حال ...

ادامه را در ادامه مطلب بخوانید....



ادامه مطلب...
ارسال توسط فرزین

 كنون رزم ويروس و رستم شنو                 دگرها شنيدستى اين هم شنو

كه اسفنديارش يكى ديسك داد                   بگفتا به رستم كه اى نيك زاد

 

در اين باشد يكى فايل ناب                        كه بگرفتم از سايت افراسياب
  چنين گفت رستم به افراسياب                   كه من گشنمه نون سنگك بيار
 
   جوابش چنين داد خندان طرف                  كه من نون سنگك ندارم به كف
   برو حال ميكن به اين ديسك،هان              كه هم نون و هم آب باشد در آن


ادامه مطلب...
تاریخ: چهار شنبه 8 آذر 1391برچسب:شعرنو,
ارسال توسط درسا

 شک از آن موضوعاتی است که در زندگی همه انسان ها وجود دارد اما گاهی می تواند حسابی دردسر آفرین شود و زندگی را ویران کند پس باید با آن برخورد کرد. اگر همسری شکاک دارید یا خودتان شکاک هستید یا قصد ازدواج دارید، این مطلب را بخوانید.

 

 و محور اصلی و بسیار مهم هر رابطه ای و به خصوص در زندگی مشترک اعتماد و احترام است و اگر هرکدام از این دو محور آسیب ببینند ممکن است رابطه کاملا از بین ببرد، در حقیقت این دو خط قرمز هایی هستند که هیچگاه نباید از آن ها عبور کرد.

ادامه را در ادامه مطلب بخوانید



ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 7 آذر 1391برچسب:زندگی,شک کردن,,
ارسال توسط فرزین


روزی پرنده ای آبی رنگ ناگهان از پنجره وارد اتاق شما میشود و در آنجا به دام می افتد. چیزی در این پرنده شما را به خود جذب میکند و تصمیم میگیرید آن را نگه دارید. اما روز بعد در عین شگفتی متوجه میشید رنگ پرنده از آبی به زرد تغییر کرده است. این پرنده استثنایی دوباره تغییر رنگ می دهد و در صبح روز سوم به رنگ قرمز روشن در می اید و در روز چهارم سیاه رنگ است.

روز پنجم است. وقتی از 

ادامه را در ادامه مطلب بخوانید...



ادامه مطلب...
تاریخ: جمعه 3 آذر 1391برچسب:خود رابیشتر بشناسیم,
ارسال توسط نازنین

آرزوهاتو یه جا یادداشت کن
و یکی یکی از خدا بخواه ؛
خدا یادش نمیره
ولی تو یادت میره که چیزی که امروز داری!

دیروز آرزوش کردی !!!!!




تاریخ: جمعه 3 آذر 1391برچسب:استجابت دعا,قدردانی,
ارسال توسط نازنین

 

کوچه ای را بود نامش معرفت / ساکنینش بامرام از هر جهت

گرچه بن بست بود مثل قلب من / آخرین خانه تو بودی خوب من . . .

برایم دعا کن ! اجابتش مهم نیست ! نیاز من آرامشی است که بدانم تو به یاد منی . . .

خواهم ز خدا خسته و درمانده نباشی / محبوب خدا باشی و شرمنده نباشی

ای دوست الهی در این عالم هستی / سرزنده بمانی و سرافکنده نباشی . . .




تاریخ: جمعه 3 آذر 1391برچسب:شعر زیبا,اس ام اس عاشقانه,
ارسال توسط نازنین

1- ادب:حضرت علي(ع) از همان اوايل خردسالی حضرت عباس(ع) ، توجه خاصی به تربيت او داشت و او را به تلاشها و کارهای مهم و سخت مانند کشاورزي، تقويت روح و جسم، تيراندازي، شمشيرزنی و ساير فضايل اخلاقی ، تعليم و عادت داده بود. (6)

روايت شده است که حضرت عباس(ع) بدون اجازه در کنار امام حسين(ع) نمی نشست و پس از کسب اجازه مانند عبدی خاضع دو زانو در برابر مولايش می نشست. او تربيت شده حضرت علي(ع) است که از همين مکتب درخشان درس ادب آموخته بود.

حضرت عباس (ع) هيچگاه به خود اجازه نداد امام حسین (ع ) را برادر خطاب نمايد مگر در لحظه شهادت که فرمود ای برادر مرا درياب.

2- يقين:( درجه بالای ايمان) ويژگی است که کمتر درغير معصوم ايجاد می شود ، اما حضرت عباس(ع) از همان کودکي، يقين به وجود آفريدگار يکتای جهان داشت و در سراسر زندگی خود با همان ويژگی مستظهر به عنايات الهی بود و از اين رهگذر ويژگی های ديگر خود را متبلور می ساخت.(7)

3- وفا:وفای او نسبت به اهل بيت عليهم السلام به غايت زياد و در خور نخستين است. در وفا همين بس که باقر شريف قريشي، نويسنده عرب زبان معاصر، در کتاب" حياة الامام حسين بن علی عليهما السلام " می نويسد:" در تاريخ انسانيت، در گذشته و امروز، برادری و اخوتی صادق تر و فراگيرتر و با وفاتر از برادری ابوالفضل (ع ) نسبت به برادر بزرگوارش امام حسين(ع) نمی توان يافت که براستی همه ارزشهای انسانی و نمونه های بزرگواری را در بر داشت."

4- دلاوري:دلاوری حضرت عباس(ع) نه تنها در حماسه کربلا نمايانگر بود، بلکه در صفين نيز نمايان شده بود به ويژه در جنگ صفين افراد زيادی را کشت و حيرت همگان را از آن دلاوری برانگيخت.




تاریخ: جمعه 3 آذر 1391برچسب:حضرت ابوالفضل,عباس,ابوالفضل(ع),,
ارسال توسط فرزین

 روزی مردی خواب عجیبی دید...دید که پیش فرشته هاست و به کار های آنها نگاه می کند..

هنگام ورود دسته بزرگی از فرشتگان را دید که سخت مشغول کارند و تند تند نامه هایی را که توسط پیک ها از زمین می رسند باز می کنند و آنهارا داخل جعبه می گذارند.مرد از فرشته ای پرسید:شما چکار می کنید؟فرشته در حالی که داشت نامه ای را باز می کرد گفت:اینجا بخش دریافت است و ما دعاها و تقاضاهای مردم از خداوند را تحویل می گیریم.

مرد کمی جلو تر رفت باز تعدادی از فرشتگان را دید که کاغذ هایی را داخل پاکت می گذارند و آنها را توسط پیکهایی به زمین می فرستند.مرد پرسید:شماهاچکار می کنید؟یکی از فرشتگان با عجله گفت:اینجا بخش ارسال است ما الطاف و رحمت های خداوند را برای بندگان به زمین می فرستیم.

مرد کمی جلوتر رفت و یک فرشته را دید که بیکار نشسته است با تعجب از فرشته پرسید شما چرا بیکارید؟فرشته جواب داد اینجا بخش تصدیق جواب است.مردمی که دعاهایشان مستجاب شده باید جواب بفرستند اما فقط عده ی بسیار کمی جواب می دهند.مرد از فرشته پرسید:مردم چگونه می توانند جواب بفرستند؟فرشته پاسخ داد:بسیار ساده فقط کافیست بگویند:

خداراشکر

 




تاریخ: چهار شنبه 1 آذر 1391برچسب:خدا,دعا,مردم,سپاس,
ارسال توسط درسا

نگاهي به کارنامه 8 رئيس فدراسيون فوتبال

فوتبال ملي ايران که بعد از پايان جنگ تحميلي وارد دوران جديدي شد، تاکنون 7 رئيس و يک سرپرست را به عنوان رئيس بالاي سر خود ديده است.

ادامه را در ادامه مطلب بخوانید...

 



ادامه مطلب...
ارسال توسط فرزین

فلسطين به لحاظ تاريخى، سرزمين اعراب فلسطين است. قبايل عرب کنعانى، بيش از هفت هزار سال قبل از ميلاد، از منطقه مجاور (شبه جزيره العرب) به اين سرزمين آمده و در آن سکنى گزيدند. پيش از آنکه قبايل درياى مديترانه Palest)) به اين منطقه بيايند و با کنعانىها همزيستى کنند و نام «فلسطينى» بر اهالى آن غالب گردد، قبايل عربى- نظير يبوسىها و فينيقىها در اين سرزمين مىزيسته اند.

ادامه را در ادامه مطلب بخوانید



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 29 آبان 1391برچسب:تاریخچه فلسطین, فلسطین,
ارسال توسط فرزین

اگر امروز از حوالی دلم گذشتی، آهسته رد شو. ؛

دلتنگی هایم را با هزار بدبختی خوابانده ام....




تاریخ: شنبه 28 آبان 1391برچسب:دلنوشته,
ارسال توسط فرزین
ارسال توسط فرزین
آخرین مطالب